فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
ناراحتم...

اینو که میخونید(البت اگه کسی باشه که بخونه...) حتما میگید کمبود محبت داره این پسر دیوونس و... هر فکری میخواید بکنید ولی من الکی این حرفارو نمیزنم

خیلی وقته به وبلاگ خودمم سر نزدم توو پیوند وبلاگام نگاه کنید....کلا چنتا دوست داشتم که اینجا بودن کدومشون الان هستن؟؟همشون رفتن...با خیلیا دوست بودم موندم کی زندس کی مرده منم میرم دیگه اینجا کسیو ندارم اصلا کی این پستم رو میخونه؟ بهرحال هر جا هستن امیدوارم سالم و سلامت با دوستای دیگشون باشن...بای دوستان اینم میشه ی وبلاگ بیخود و متروکه...دلم برا همتون تنگه کجاید؟خجالتی



نظرات شما عزیزان:

ᙖᗩᑎO♛
ساعت22:24---7 تير 1395

منم برا دوستام تنگ شده من همیشه همشونو یادمه اما شک ندارم اونا یه دیقه بهم فکر نمیکنن
همشون نامردن سخته بخوای شبا بخاطر دوستی که ولت کرده گریه کنی
پاسخ:دقیقا مورد اولو مثل همیم همیشه بفکرشونم ولی از پارسال تا حالا اگه یک ثانیه ام اسم منو حتی یادشون بود!حتی تا الان اسم و عکس پروفایلمم عوض نکردم تا اگه بودن منو بشناسن ولی یکیشونم نموند دیگه....



mahasa
ساعت15:17---2 تير 1395
متنت خیلی خوب بود خوشم اومد
من تا آخرش خوندم
موفق باشی
پاسخ:قربانت داداش ممنون اومدی به وبم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 1 تير 1390برچسب:, | 16:56 | نويسنده : مـפـمـב פــωـیــלּ |